Klachten

Bij De Streekpakketwinkel staan tevreden klanten in een hoog vaandel. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van de pakketten, dan horen wij dit graag. Klachten kunt u via ons contactformulier aan ons melden. Wij zorgen ervoor dat u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt.

Heeft u suggesties hoe De Streekpakketwinkel u beter van dienst kan zijn? Laat het ons weten via! De Streekpakketwinkel verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Voorraad

De Streekpakketwinkel zorgt ervoor dat alle producten ruim op voorraad aanwezig zijn. U kunt ervan uitgaan dat alle producten uit ons assortiment binnen twee werkdagen geleverd kunnen worden. Mocht het door u bestelde product onverwachts niet meer op voorraad zijn dan zult u hier uiteraard over geïnformeerd worden.

Speciale wensen

Op zoek naar een speciaal product of iets extra’s toevoegen aan uw bestelling? De Streekpakketwinkel helpt u graag bij het realiseren van uw wensen. Neem hiervoor contact op met ons.

Indien u van plan bent grote aantallen pakketten af te nemen, gelden hiervoor uiteraard aangepaste prijzen. Via ons contactformulier kunt u een offerte op maat aanvragen. Binnen 1- 2 werkdagen zal uw offerte per e-mail worden toegezonden.

Vragen

Heeft u vragen over de producten en/of diensten van De Streekpakketwinkel en vindt u geen antwoord op deze pagina? Neem dan gerust via het contactformulier of per telefoon contact met ons op.